Az új év első munkanapja

 Nekem csak ma kezdődött a munka, mert volt még tavalyi szabadságom, amit év elején ki kellett venni. Nem bántam. Jó is volt, hogy nem rögtön január másodikán kell jönni, főleg, hogy akkor és még 3-án se volt érdemi munka. Az unalom miatt akkor gondolom még lassabban telt az idő a munkahelyen. Én meg otthon elfoglaltam magam. Sütöttem egy kis vendégvárót, gondolva arra, hogy jönnek majd köszönteni az új évet. És nem is tévedtem. Nem kevés sósat csináltam új év napján, ami másodikán el is fogyott.


A vendégek kérdezgették, hogy nem baj, ha vesznek még? Nem baj, ha elfogy? Nyilván nem baj, azért csináltam... És megigértem nekik, hogy ha megeszik, akkor másnap sütök még egy adaggal. Így is lett! Szóval harmadikán már nem csak sósat sütöttem, hanem leginkább a flódnira hasonlító sütit is. Nem pont azt, csak hasonlót. A kelt tésztára sűrű házi szilvalekvár került, majd rá a diós töltelék, aztán a következő rétegbe a szilvalekvárra mákos töltéléket tettem, a felső rész pedig fahéjas reszelt alma. A tetejére még tettem egy kis csokimázat is (ez az eredeti receptbe nincs). Jó lett! A lányom azt mondta, hogy életébe nem evett még ilyen finomat. 



Ezzel csak az volt a baj, hogy végre elfogyott a bejgli meg a zserbó, erre itt ez a süti... Nem tudom, hogy van ez, de a kávé mellé olyan jó :)

De ma végre már dolgozom, így végre süti nélkül iszom a kávét. Holnap viszek anyukámnak is belőle, hadd fogyjon. A fiam nem kért belőle, Ő most megint egészségesen étkezik, nem fér bele a süti. A munkahelyén úgy kérte a beosztást, hogy minden hétfőn és csütörtökön el tudjon menni spartan edzésre. 

Én még nem kezdtem el a rendszeres testmozgást, úgy értem edzőterembe, bár ma is biciklivel jöttem dolgozni, és azért próbálok odafigyelni a napi lépésszámra is. A konditerem kerülésének egyik oka, hogy mikor a fiamat vittem edzeni, akkor szembesültem vele, hogy még abba a kis városszéli terembe is, ahova Ő jár, még ott is olyan tumultus van, hogy az még hagyján, hogy nem volt parkolóhely, de megállni is alig lehetett a környéken. Áááá, ebből csak februári edzés lesz a részemről... 

Azért megint hozzáfogtam a felkészüléshez. Vettem tegnap új fehérneműket, sportmelltartót (az előző drága melltartóból kifogytam), és vettem egy (sokadik) okosórát. Van már pár, de azok no name órák. Működnek, de mégse olyan "okosak", mint ez a samsung galaxy watch 3 rose gold, amit tegnap sikerült beszereznem. Ma pl. magától felismerte, hogy kerékpározok és mérte is a megtett távot, meg az elégetett kalórát. Nagyon olcsón jutottam hozzá. Tegnap hirdették meg a marketplacén, itt helyben, 5000 Ft-ért. Először azt hittem, elírták az árát. Írtam is a hirdetőnek, hogy elírta, vagy miért ennyire olcsó? Annyit válaszolt, hogy a felesége árazta be, semmi hibája nincs azon kívül, hogy tavaly óta a dobozába áll, nem használják, mert a felesége iphone telefonjához apple órát kapott, ezt meg így be se üzemelték. Na gyorsan kértem egy címet (persze az egyik milliomos negyedbe kellet érte mennem). Drága környék, és a samsung óra mégse megfelelő az iphonhoz, ahhoz bizony a apple óra való. De jó... Még mikor odaértem, akkor is bizonytalan voltam, hogy biztos 5000 Ft? De annyi volt. Az eladó annyit mondott, hogy igazából nem néztek utána, hogy mennyit ér most ez az óra. Ő 10.000-ért akarta meghirdetni (még az is olcsó lett volna érte szerintem, mert használtan 30-40 körül vannak), de a felesége azt mondta, hogy úgyis csak ott áll már egy éve, legyen 5000 Ft. Még a fólia is rajta van az órán és a töltőn is. Külön van elcsomagolva a pótszíj és az óra is, szóval full original. 

Ja, ma a munkahelyen kellemes meglepetés ért, mert tegnap már volt ugye munka, de a kolléganőm elég jól megcsinálta az én részemet is, csak kisebb javításokat eszközöltem, de a jelentős részét úgy hagytam, ahogy írta. 

Holnap piac, aztán ki tudja, mert vasárnapra már rossz időt mondanak. Kisebb részsikereim nekem is voltak a héten a kereskedelmet illetően, mert a lányommal én is mentem beszerző körútra másodikán. Sok mindent nem találtam, vettem magamnak is ezt-azt, de neki csak egy Ralph Lauren gyapjú és kasmír pulóvert találtam 2300 Ft-ért, amit ma már el is adott 20.000.-ért :) Ma amúgy Pesten van beszerző körúton, hívott engem is, de ugye én ma már nem tudtam menni, pedig lett volna kedvem. De nem baj, jó lesz holnap is ha találok neki ezt-azt. Még mindig hihetetlen egyébként, hogy ebből milyen jól meg lehet élni. Nem kell naponta robotolni, otthonról dolgozhat, és azzal foglalkozhat amit szeret (turiba járni) :) 

A férjem még otthon van, jövő héten kezdenek dolgozni. Pont kifogja... Eddig nagyon jó idő volt, most meg mikor kezdenek, már visszajönnek a minuszok... Most otthon mindig azzal van elfoglalva, hogy mit főzzön? De szerencsére már két napja sikerült megállítani, mert még mindig van mindenféle ennivaló. Tegnap a lányoméknál vágták a fát, az egyik rokontól sikerült fahasító gépet szerezni, azért így sokkal könyebben és gyorsabban haladtak. A férjem vágta a stihl láncfűrésszel méretre, a fiatalok meg a hasítóval aprították. 
Na szóval visszatérve az étkezésre, lassan azért sikerül túllépni ezeken a töltött káposztás, sülthúsos, tésztasalátás, kocsonyás időszakon. Alig várom már, hogy végre párolt zöldséget és csirkemellet csinálhassak az air fryerbe. 

Jövő héttől visszatér az egészséges étkezés, aztán meg lassan a testmozgás is. 



Megjegyzések