Péntek


Na jóóóóóóó, ez persze nem igaz, vagy nem feltétlen igaz. Öt év múlva már akár nyugdíjas is lehetek... Szóval akkor nem a péntekeket várom... 

Nem is tudom, most megint olyan gyorsan telnek a hetek. Biztos azért, mert nincs stressz, nincs hatalmas probléma, nyugi van a munkahelyen, nem szakadok meg a munkába, kisebb problémák akadnak csak, ami miatt még a vérnyomásom sem emelkedik meg.

Jaaa, tényleg! A vérnyomásom. Nemrégen egy kísérletbe kezdtem, mert olvastam egy cikket, hogy a magas vérnyomás (jobban mondva a diasztolés érték) csökkentéséért miket lehetne tenni. A sok pontból én szinte mindet csinálom, megfelelő étkezés, mozgás, folyadékfogyasztás, stb. de azt is írták, hogy 80% feletti kakaótartalmú csoki (2 kocka) naponta csökkentheti. Hmmm. vettem egy halom ilyen csokit, és megpróbáltam. Hát még az is lehet, hogy van benne valami, de a csokitól meg a bőrömön lettek kiütések. Szóval leállítottam a kísérletet. Még annyit tehetnék a sok felsorolásból, hogy nem kávézom. De ilyet hogy tennék??? Hiszen: 
Az elmúlt két hét nyugisan telt, jártam továbbra is kondiba, ha tehettem kétnaponta. Egy napot csúsztam csak meg, de azt is csak azért, mert bulizni voltunk a volt kollégákkal (munkaügyis csajokkal), múlt pénteken. 

Szuper jó volt, még úgy is, hogy bowlingozni, dartsozni meg biliárdozni se igazán tudok. De jó volt a társaság és az mindent vitt. Az igaz, hogy már csak ketten dolgoznak ott, és egyikőjük is csak most hónap végéig. Szóval széjjel szóródtunk a szélrózsa minden irányába, de továbbra is jó csapat vagyunk! Este 10 után értem haza, másnap hajnalba keltem és vasárnapra olyan fáradt lettem, hogy szerintem attól fájdult meg a fejem annyira, hogy még napközbe is le kellett feküdnöm, pedig ez egyáltalán nem jellemző rám. (Sajnálom az időt ilyesmire). Persze vasárnap délutánra összeszedtem magam, mert jöttek haza a lányomék, hiszen odavoltak egy hétig megint nyaralni, most a honvédségi kastélyszállóba. Nagyon jól érezték magukat, minden nap mentek valamerre, ők nem igazán azok a pihengetős, vízpartra kifekvős tipusok. Falat másztak, 

kalandparkba is voltak, azátn elmentek ide is és átcsúsztak: 



túráztak, meglátogatták a nyíregyházi állatkertet, szóval ilyesmi. 


Egyetlen napjuk volt, amikor esett az eső és nem tudták elhagyni a szállást, akkor fedezték fel, hogy a szállodába van bowling, meg biliárd, meg teke, jakuzzi, szauna, saját konditerem, stb. Szóval azért egy napot "pihentek" is. A kaja elmondásuk szerint nagyon finom és bőséges volt. Az egy hét kettőjüknek teljes ellátással 33.000. Ft-ba került. Ha pluszba szerettek volna valamit, akkor ilyen árakkal kellett számolniuk: kettőjüknek 1-1 presszó kávé 150 Ft. 

Komolyan mondom, ha nem ennyi idős lennék, elgondolkodnék a váltásba és irány a honvédség. Amennyi pénzt most oda belepumpálnak...
A kutyájuk nem nálunk volt mégse, mert ugye mi dolgoztunk. Bár megtudtam volna oldani, hogy délbe hazaszaladok a konditrem helyett a kutyát megsétáltatni, de anyukám bevállalta, hiszen otthon van egész nap, kertes házba lakik, ami teljesen körbekerített, a kutya akkor jön ki-be a házból amikor akar. És na! Talán előfordulhat, úgy értem van rá esély, hogy jobban el volt kényeztetve a kutya, mint nálunk. Pedig na! Hát nálunk sincs rossz sora. 

A férjem hónap elején ment vissza az urológushoz (ha-ha-ha szegény megint fizetett azért, hogy análisan megvizsgálják), de úgy tűnik rendbe van, nem kellett tükrözni, jó lett az eredménye. A fiam most elég sokat dolgozik, mert jövő hónapba Erdélybe megy nyaralni a barátaival és így tudják megoldani a "szabadságát", hogy most többet kell dolgoznia. A kondinak is ismét nekifogott, mert szerintem már szégyellte, hogy az anyja kétnaponta megy, ő meg csak tesped otthon. Meg kezdte kinőni a ruháit is :) Nemsokára születésnapja lesz! Egy napon született az apjával, csak 26 év különbséggel. Mind a kettő azzal nyaggat, hogy mit kapjon a másik? Hát jól nem tudom... Tortát azt nagyüzembe csinálok, mert jövő hétfőn a lányom párjának lesz szülinapja, rá egy hétre meg a férjemnek és a fiamnak. Sültes tál is lesz valószínűleg, vagy grillezés. 

A lányomék most hétvégén üzemelik be a medencéjüket (még téliesítve van), és mivel jövő csütörtöktől szabadságon vagyok, még az is meglehet, hogy pár órát ott töltök.


Bár egyre inkább gondolkodok egy Albániai tengerparti nyaralásba, de majd csak esetleg jövőre. Az is lehet, hogy csak terv marad. Tök jónak tűnik, de azt olvastam mindenhol, hogy inkább csak főszezonon kívül, mert egyébként elég élhetetlen a sok ember miatt. Idén jó lesz a lányomék medencéje is :) 

Megjegyzések