31

Szombaton ünnepeltük a lányom 31. születésnapját.

Hihetetlen! Nekem még mindig a "kislányom" és nem tudom értelmezni, hogy már 31 éves. Valahogy a huszonvalahány még elfogadható volt, de az, hogy 31?

Én csináltam a tortákat, bár a férjem azt mondta, hogy túl sok meló két tortát pénteken munka után megcsinálni, rendeljünk inkább és pihenjek. De nem úgy van az! 

Nem emlékszem a pillanatra, de valahogy kitaláltam, hogy milyen poén lenne, ha a 31 éves lányom rudi kornis tortát kapna?

Az ötlet onnan jött, hogy a lányomék mikor sielni mentek, akkor körbejárták a város boltjait, hogy tudjanak magukkal vinni ilyet. Én még akkor nem is hallottam róla, de úgy alakult, hogy pont én találtam az egyik üzletbe akkor és nagyon boldogok voltak, hogy nem kell rudi kornis nélkül utazniuk.

Ezek után, mivel láttam mennyire örültek akkor a rudi kornisnak, úgy gondoltam, hogy ilyen tortát fogok csinálni. A neten nem találtam hozzá receptet, így maradt az, hogy én találtam ki, milyen lesz. Egy kicsi tortát akartam, de nem találtam meg a tortaformát, így maradt a szív alakú, mert a másik torta (oreo) a nagy tortaformába készült. A rudi kornis túrókrém torta tejszínhabbal és a közepén természetesen gránátalmás-málnás zselé réteggel. A túrókrém a rudi kornisnak megfelelően kék ételfestékkel készült. Végül az egészet bevontam tejszínhabbal és még raktam a tetejére is rudi kornis (eredeti) szeleteket és alkoholos csokis italokat. Ilyen lett: 

Nos nyilván nem cukrászdai minőségre kell számítani, de szerintem tök jól sikerült. Az íze nagyon finom volt és a lányom is értékelte a poént :) Az oreo torta pedig azért készült, mert az már bevállt recept, azt minden évben csinálok.

Természetesen voltak sültes tálak is. Azt a szokásos helyről rendeltük, ahol a férjem egyik barátja készíti ezeket. Amikor hozta a sültes tálakat, akkor derült ki, hogy véletlen nem annyi személyre készítette, mint ahogy megrendeltük (hanem többre). De ragaszkodott hozzá, hogy csak a rendelt mennyiséget fizessük ki. Természetesen "grátiszba" még csináltak a sültes tálra zöldségekből virág díszítést is (retek, cékla és uborka). 

Az ajándékát a lányom már megkapta, hiszen új nyári gumikat kapott az autójára, meg még egy-két dolgot (bár nem akarta elfogadni, mert szerinte ez túl drága, de nem tudott mit tenni, mert úgy kapta vissza az autóját, hogy már rajta voltak az új gumik). Szóval kijelentette, hogy semmit se kér szülinapjára! Így hát mit is tehettünk volna, elfogadtuk a kérését. Ezért hát SEMMIT (is)  kapott. 

Aztán még kapott kis jelképes ajándékot, meg a két általam készített tortát.
Jól érezte mindenki magát, finom volt minden és a poénokon is hatalmasakat nevetett a lányom. 
Persze ez is biztos valami rossz becsípődés nálam, de valahogy ilyenkor mikor egyik gyerekem nagyobb ajándékot kap (4 új nyári gumi), ilyenkor a másiknak is úgy érzem, hogy vennem kell valamit. Persze nem kell és nem is várja el egyikőjük se, csak nekem van ez a kényszerképzetem. Így történt, hogy a fiam kapott egy szuper dormeo fedőmatracot. Persze az se olcsó, de most akciósan jutottam hozzá és neki meg a kinyitható kanapé nem nyújtott olyan kényelmet, mintha matracon aludt volna. Imád egyébként aludni, ezért gondoltam, hogy örülni fog neki és értékeli. És valóban örült neki és azt mondta, hogy álom ezen aludni és nagyon boldog volt. Nem azért, hogy kapott valamit, hanem azért mert azt mondta nagyon kényelmes és nagyon-nagyon jó rajta aludni.

Így az én lelkem is megnyugodott.

A lányom a párjától egyébként egy utazást kapott Olaszországba, ahová a jövő hónap elején utaznak. Fantasztikus egyébként, hogy mennyit változott a kapcsolatuk, mióta a lányomnak is több ideje van a párjára és a párja is olyan helyen dolgozik, ahol élvezi a munkáját. Van idejük egymásra, és ez bizony sokat számít!

Megjegyzések