A dolgok napos oldala

Itt a jó idő és tényleg a múlt hét óta nem csak az idő javul, hanem minden.

Mára úgy tűnik, hogy meggyógyultam (mondjuk ideje volt már), így ma már végre irány a kondi munka után. 

Megvolt az elmaradt barátnős tali is. 

A hétvégét a szabadba töltöttük, anyukámnál voltam, természetesen a piacon is időztem, és a lányoméknál is  segédkeztünk (férjem fát vágott az új stihl fűrészével amit nem tudom minek vett, mert a panelba nincs rá szükség), közben bográcsba babgulyás főtt, ott volt a lányom párjának az édesanyja is. Jó volt az idő és jó volt a hangulat is. 

A kutya is meggyógyult, úgyis mondhatnám, hogy kutya baja.

Hétvégén nem igazán találtam semmit a piacon, de a jó időbe jó volt sétálgatni. Vagyis vettem egy "okosórát", de csak olyan "no name". Korábban nézegettem az okosórákat és ami nekem megtetszett az a Garmin Venu 2 Plus volt. No de az ára... Inkább úgy döntöttem, hogy mégse kell. Nem létszükséglet és ha órát vennék, akkor a telómat is illene lecserélni, miközben a célnak a mostani is megfelel. Végül nem költöttem se órára, se telefonra. 

Vagyis :)

A piacon vettem egy 2000 Ft-os "okosórát". Azért is volt ilyen olcsó, azon kívül, hogy nem egy márka, mert a szíja el volt törve. Az eladó is felmérte, hogy egy szíjcsere is több ezer forint. Ennek ellenére megvettem. Hétfőn el akartam vinni óráshoz, de végül úgy alakult, hogy én magam oldottam meg. Kicsit béna, vagyis nem kicsit, hanem nagyon-nagyon, de nekem pont ezért tetszik.

Szóval erről van szó. Ez az óra, aminek a szíjja el volt törve
leszedtem a szíjat:
"megbuheráltam" délelőtt munkaidőbe, gondoltam ideiglenesen jó lesz: 😂 Igen, bizony! Gémkapocs és gumi :D :D :D
Egyedi lett, az biztos :), aztán végül otthon varrtam rá egy ilyet: 
Jól van na, tudom hogy béna, de nekem tetszik, kényelmesebb, mint a fém szíj és még az is lehet, hogy mindenféle színű "szíjat" is fogok rá varrni. Persze a fenti csak egy férc mű, amit kézzel varrtam, de ha lesz időm, akkor hétvégén még az is lehet, hogy előveszem a varrógépet és az(ok) már szebbek lesznek. Így szinte fillérekből lehetne a ruhámhoz illő színű szíjat is rakni az órára.
Nem is gondoltam egyébként, hogy ilyen ügyes vagyok. De az vagyok :) Ugye??? 




Megjegyzések