Hétvége, csodás idő, pihenés

Tegnap nem sok mindent csináltam. Na jó, mostam, meg takarítottam egy kicsit, kisikáltam a wc-t, felmostam, főztünk, csináltam kacsamájat zsírjába, meg ilyesmi. De ablakot pl. nem pucoltam, pedig kellene. Ha jól tudom, dologtiltó nap volt, de mindegy... Javarészt pihentem, olvasgattam.


Rég volt már ilyen. A fiam Parádon a barátaival és a lányomék is elvoltak valamerre. Szóval apával kettesbe voltunk.

Ma ahogy szoktam, kimentem a piacra. Nem sok értelmes dolgot találtam, néhány cipőt (nagy szükség van rá, már alig férünk tőlük :) ), de nem tudtam otthagyni. 1000 Ft volt párja. Vettem egy Under Armourt, az kb. húszezer lenne. Jó lesz a fiamnak edzeni, ha kell neki, ha nem, akkor meg eladja a lányom. Ilyen: 


Aztán vettem még a fiamnak egy Salomon Speed Cross 4-et, az kb. ötvenezer újonnan (de ez már nem új, bár jó állapotba van).



Nem tudom, hogy kell-e majd neki, mert ugye ő kicsit másképp gondolkodik, mint a család többi tagja, nem szereti a használt dolgokat.  Ilyen márkát szeretne, színben is (pirosat), csak már az újabb fajtát, ami olyan 60-70ezer körül van.

Gyűjtöget rá... Gondoltam amíg összegyűlik rá a pénze, addig jó lesz ez, egy ezresért. 

Aztán vettem egy szuper kényelmes bőr geox cipőt magamnak.


Vagyis azt hittem, hogy magamnak, mert ami bele van nyomva a nyelvébe szám, az alapján azt hittem, hogy jó a lábamra, de úgy tűnik, hogy az valami sorozatszám vagy valami más, nem a méret. Pedig olyan, mint a vaj. Rákerestem 110 euro, kívül-belül és a talpa is bőr.


Szóval a három pár cipő százezer körül lenne, így azt gondolom, hogy megérte a 3000 Ft-ot. 

Jaaaaaaa, a piac. 

Ma mikor sétáltam a piacon láttam egy gólyát. A fejem fölótt repült el.


Nem, nem fosott le... :D Hanem vitt valamit a csőrébe... Én meg egyből arra gondoltam, hogy ez egy jel. (Tudom hülye vagyok, de hátha ez annak a jele, hogy érkezik hamarosan az unokám... )

Körbejártam a boltokat is, ahogy illik, hiszen most két napig nem lesz bolt. Igazából sok mindenre nem volt szükség, inkább tisztítószereket vettem, mert azt tegnap elhasználtuk, meg gyümölcsöket, zöldhagymát, salátát, retket, kalácsot (igen, lusta vagyok sütni). Vagyis úgy mondanám, hogy gondolkodtam rajta, de tegnapelőtt vettem egyet és annyira finom volt, hogy ma visszamentem és még vettem kettőt. Vittem anyukámnak is. Nem vesződök vele, ez finom és kész van. Már egy darab sonka is megfőtt, meg a tojás. De lesz még sonka ha ez elfogy, mert ma a húsáruházba gyönyörű sonkát vettem. Ráadásul, gondolom azért mert zárva lesznek keddig, meg a szezonja is lemegy, így 25% kedvezménnyel adták. 

Holnap terveim szerint elmegyek kondiba és csinálok egy nagy adag sósat. Az azt jelenti, hogy kb. 4 tepsi. Amit szoktam, azt a "gazdag háromszögek" nevűt.


Imádja a család... Az a baj, hogy én is...

Locsolókat nem igazán várok, de ha mégis jön valaki, hát legyen mivel megkínálni. Édes az van, lekváros és csokis linzer. Mást nem tervezek. 


Kellemes ünnepeket, és mindenkinek annyi locsolót, amennyit szeretne...


Megjegyzések