Intézkedem, tehát vagyok!

Csak mondom azoknak akik velem együtt várják, hogy vége legyen a munkás hétnek, hogy PÉNTEK van! 

A héten ilyen "majd én elintézem" napokat tartottam.
Úgy kezdődött, hogy bizonyos okok miatt, melyet nem kívánok most hosszan ecsetelni, anyukámnak regisztráltam Vinted fiókot. Minden rendbe volt, majd az első eladandó áru feltöltése után azonnal és végleg törölték a fiókot, melyről értesítést is küldtek. 
Szóval úgy itélték meg, hogy hamis termék lett feltöltve, ezért törölték. Első körben hagytuk a dolgot, de aztán úgy döntöttem, hogy nem hagyom annyiba és írok nekik. Le akartak beszélni, mert a levélből akár azt is lehet érteni, hogy azért történt a tiltás, mert több fiók lett létrehozva... És igen, a családba van több fiók is, de azt semmi nem tiltja, hogy minden egyes családtagnak legyen fiókja. Szóval mindenkinek csak 1 van. A lányom félt tőle, hogy az "összes további fiókot is eltávolítják". Azt mondta, hagyjam, ne írjak! 
Jól van, ráhagytam, aztán csak végiggondoltam és arra jutottam, hogy semmi olyat nem tettünk ami miatt félnünk kellene. Ezért hát úgy döntöttem, hogy én ezt lekommunikálom velük. Persze nem szóltam róla a családnak. Felvettem a Vinteddel a kapcsolatot, megírtam, hogy nem tudom miért lett azonnal és végleg tiltva a fiók a létrehozás után... Válaszoltak, hogy valaki vélhetően jelentette, hogy a feltöltött Nike cipő nem eredeti és ilyenkor törlik a terméket és tiltják az eladót (mondjuk azt nem értem, hogy miért nem figyelmeztetnek, vagy ideiglenesen tiltanak, miért egyből véglegesen?) Megítélésem szerint egy csomó nem eredeti termék van fent, százával, ezrével, nem értem, hogy mi alapján pécéznek ki egyet-egyet. Na de mindegy is. Mivel biztos voltam a dolgomba, vagyis, hogy a cipő eredeti, mert bizonyítani tudtam, így egy többnapos levelezés kezdődött. Viszonylag könnyen sikerült bizonyítani, hogy a cipő igenis eredeti, nem hamisítvány. Elfogadták, majd jött a különböző kérések sorozata, hogy mit csináljak, hány fényképet készítsek, milyen szögből fotózzak, majd milyen mellé írt szöveggel küldjek el nekik ennyi, meg annyi időn belül újabb képeket, stb. Mindent teljesítettem és végül meg is lett az eredménye, mert visszaállították a fiókot és írtak egy elnézést kérő levelet, amiben elismerik, hogy Ők hibáztak. 

vinted@vinted.hu 

2023. okt. 24. 9:02 (3 nappal ezelőtt)
címzett: én
Szia 🌸
Köszönjük a válaszod.
Az ellenőrzés során arra jutottunk, hogy ez a mi hibánk volt. A terméked helyreállítottuk, fiókodat feloldottuk.
A kellemetlenségekért elnézést kérünk.
Szidónia || Vinted csapat

Jeleztem ezt a családtagoknak, örültek! Lehetett feltölteni az eladó dolgokat, bár mire ez le lett levelezve, el is kelt a cipő máshol :). Elég jó volt a forgalom ezen a héten, szóval nem hiába ügyködtem. Remélem most már ilyen lesz, hiszen jön a kabát és síszezon, amikor is a minőségi, márkás, drága termékek is kelendőek.

Szóval Vinted fiók visszaállítása: 
Aztán másnap - vagyis szerdán este - mentünk a lányomhoz, mert a férjem vett nekik 5 kg borjúhúst, azt vittük ki este, meg ha már mentünk vittem neki rakott karfiolt, ami akkor lett kész mielőtt indultunk. És ha már ott voltunk, akkor elhoztam tőle a másnap feladandó csomagot is, amit vásároltak tőle. Hiszen úgyis kb. 150 méterre van tőlünk a Foxpost automata, neki meg be kell(ene) ezért jönni a városba. Aztán másnap mikor beszéltünk, kiderült, hogy hiába hoztuk el a csomagot, mert miután eljöttünk, este még vásároltak tőle, szóval mégis be kellett jönnie csomagot feladni. 
Ekkor fogalmazódott meg bennem, hogy miért nincs ott lehetőség csomagfeladásra ahol lakik? Hiszen abban a városrészbe is nagyon sokan laknak. Fel is vetettem neki. Annyit válaszolt rá: de jó is lenne, de nem tudom, hogyan kell intézni.
Gondolkodtam, majd arra jutottam, hogy mivel belefér a munkaidőmbe, így utána járok. És kiderült, hogy Packeta csomagátvételi pontot viszonylag egyszerű létrehozni, de Foxpost automatát már nem annyira. De nem lehetetlen. Leírtam a lányomnak, hogy mi a teendő, egyik megoldás ha magánszemély ajánlja fel a 0-24-ben hozzáférhető területét, ami nagy forgalmú, könnyen megközelíthető és van egyéb kritérium is, a másik lehetőség, hogy az önkormányzat dönt és keresi meg a szolgáltatót. Erre annyit válaszolt, hogy pffff. akkor inkább hagyom...
Nos mivel nekem még mindig belefért a munkaidőmbe, így a település face oldalára kitettem egy kis írást, amiben azt tudakoltam az ott lakóktól, hogy nekik nem hiányzik-e egy csomagküldő automata? És hihetetlen, hogy pár órán belül milyen előrelépések történtek az ügyben. Többen ajánlották, hogy beszélnek a képviselővel vagy az ilyen-olyan vállalkozások tulajdonosaival (mert jól ismerik őket), aztán volt olyan is aki lecsapott a lehetőségre és azt írta, hogy már neki is fog és vállalkozóként intézi, hogy átvevő hely lehessen.
Írtam is a lányomnak, hogy olvassa végig a posztot és a hozzászólásokat, mert úgy tűnik, hogy hamarosan lesz csomagpont helyben, nem kell autókáznia naponta ezért. 

Írt is a lányom: "ezt is elintézted :)"

Erre én: most pedig küldöm az ötöslottó számait: és küldtem neki 5 számot. Majd utána írtam, hogy szívesen! Kell még valami? 😀

Az már csak a poén, hogy ma péntek van, és ezt is elintéztem :)

Akartok még valamit? 





Megjegyzések