Lemerült aksi és a szőke nő...

 Nos hát az van, hogy SZŐKE NŐ vagyok. 

Ezt főleg az autóval kapcsolatos dolgokra értem. Mondjuk szőke nőként szereltem már meg a full digitális mosógépünket, amire két szerelő is azt mondta, hogy szériahibás, nem javítható. Gondoltam nincs mit rontani rajta és mielőtt kidobnánk a sokszázezer forintos gépet, megnézem. Olyan gondja volt, hogy még én is meg tudtam csinálni, és a mai napig is tökéletesen működik. Erről korábban írtam is. itt lehet visszaolvasni

De a kocsihoz nem értek. Ennek persze az az oka, hogy az öcsém autószerelő, ezért kicsit se vagyok rászorulva, hogy bármilyen műszaki dolgot tudjak, értsek ami az autóval kapcsolatos. Tudom vezetni, ha meg bármi gond van, csak hívom az öcsémet... Ha kellene, nyilván kiokosítanám magam, de így nincs rá szükségem. A kerékcserét is nyilván meg tudnám oldani, nem agysebészet, de minek, ha az öcsém megcsinálja? És így van ez minden, az autóval kapcsolatos dologgal.

Tegnap történt, hogy szükség lett volna az öcsémre, de Törökországba nyaral a családjával, szóval nekem kellett megoldani a dolgokat.

Este, mikor mentem a fiamért, már otthon is furán indult az autó, de nem volt gond. Mostanába nem nagyon használom, mert biciklivel járok dolgozni, szóval eddig nem tűnt fel, hogy bármi baja lenne, utoljára mikor használtam még pöccre indult. Szóval eljutottam a fiam munkahelyéig, ami egyébként egy nagy bevásárlóközpont, melynek egyik kis üzletében tevékenykedik a gyermekem, de mikor visszaültem az autóba (mert a fiam még a hóvégi zárást csinálta, ezért várni kellett rá), akkor már nem indult. 

Sz@rul esett, próbáltam többször is indítani, de nem sikerült. Viszont rájöttem, hogy tök segítőkészek az emberek. Amikor nem indult a kocsi, egy fiatal pár egyből odajött, hogy tudnak-e segíteni? Kérdezték van-e bikakábelem, mert akkor odaállnak mellém az autójukkal és segítenek. De nem volt nálam. Ekkor a fiatalember felajánlotta, hogy ha gondolom akkor beszalad az üzletbe és vesz egyet (Ő beszalad és Ő vesz egyet, hogy segíteni tudjon). Megköszöntem és mondtam, hogy a lányom itt lakik nem messze és jön segíteni, neki van kábele is. Aztán mikor meg odaért a leányzó, tényleg pár perc alatt és felnyitottuk a motorháztetőt, akkor meg egyből odapattant egy másik úriember, hogy segít. 

Én meg csalódott voltam kicsit, hogy nem volt lehetőségem megpróbálni (bénázni), hanem pikk-pakk megoldotta. 


Úgy éreztem, hogy meg tudtam volna csinálni. Elméletbe tudtam, hogyan kell és olyan jó lett volna ha két nő, aki még sose csinált ilyet, mi egyedül megoldottuk volna... 

De mikor az úriember megkérdezte, hogy segíthe-e, akkor a lányom egyből rávágta, hogy igen köszönjük!

 Akkor már mégse mondhattam, hogy nemááááááááár, én akarom... :D 


Összefoglalva: KÖSZÖNÖM és örülök, hogy segítőkészek az emberek! 

Aláírás: egy SZŐKE NŐ


Megjegyzések